2011. július 15., péntek

Interjú Denim Adamsel: 1.Rész

Talán nem mond nektek sokat eme név hogy Denim Adams.Bár ebből a fiatalemberből még ki lehet hozni a maximumot ebben a sportágban hiszen duzzad benne az akaraterő.Egy hosszabb interjút készítettem vele amiben többek között megtudhatjuk hogy mik a céljai és hogy min dolgozik mostanában.A szemfülesek kiszúrhatták hogy ez még csak az első rész.Tervezzük a 2.Részt ami lehetséges hogy még a következő hetekben megjelenik.Jó olvasgatást.(az interjú még júniusban készült)




 Leva: Először is köszönjük hogy elfogadtad a felkérésünket.Egy kisebb ismertetést kérnénk először hogy az olvasók megtudjanak rólad alap dolgokat.

"Hiszek az álmokban egy életen át."
Denim Adams: Üdvözlök mindenkit! Görcsi Ádám-nak hívnak Mohácson élek 23éves vagyok.165cm magas és 78 kg volnék.

Leva: Honnan jött a Denim Adams név ?

Denim Adams: Hogy honnan kaptam a Denim Adams nevet? Ez úgy jött hogy nagyon szeretem Denim márkájú termékeket innen ered a Denim az Adams része viszont a kereszt nevemből ered! :)

Leva: Ki az akit jelenleg ki nem állhatsz a WWE-ből vagy a TNA-ből,és miért?

Denim Adams: Fú, én The Miz-t nem bírom de komolyan olyan silány a karaktere hogy nem igaz! Szerintem ezt a karaktert bárki eltudná játszani WWE-n belül.

Leva: Volt egy célod hogy kijuss amerikába.Bővebben hogy is történt ez?

Denim Adams: Tavaly írtam 2 levelet a TNA-Wrestling-nek melyben leírtam hogy ki vagyok hol élek és hogy hiába dolgozom nem fog össze jönni önerőből az a megfelelő pénz mennyiség amellyel kint Amerikában eltudnám végezni a megfelelő iskolát.
Le írtam nekik őszintén mit szeretnék hogy gondoltam és 2 hónap múlva 2010.Június 8-án vissza írtak hogy kíváncsiak rám és küldjek nekik magamról fotósorozatot! Nos el kell mondjam a képeke jók lettek végül is ez volt az első "fotózásom" De bevallom 6hónapot hagytam ki az edzésből mert itt nálunk Mohácson bezárt az a terem ahol edzettem és nagyon nehezen találtunk megfelelő termet! Mikor vissza írtak én köpni nyelni nem bírtam annyira megörültem hogy el feledkeztem magamról meg persze arról is hogy 05:10perc volt és fel üvöltöttem az egész családot hogy VISSZA ÍRTAK!!!A válasz levelükben kaptam egy külön címet hogy hova küldjem a képeket! Úgy gondoltam idén még 1xer megpróbálom ezt az egészet most már kezdem vissza kapni a formám még ez a Júniusi hónap lemegy és készítettek még 1 fotósorozatot!

Leva: Hogyha a HCW pankrátora lennél kit tartanál a legnagyobb ellenfelednek,aki szerinted karakterileg és fizikailag is jobb nálad vagy egy szinten vagytok?

Denim Adams: HCW-ben ki volna a legnagyobb ellenfelem? Húúha ezen nem gondolkodtam...erre nem tudok válaszolni!

Leva: Jelenleg min dolgozol,mik a terveid?

Denim Adams: Jelenleg is ugyan azon ügyködöm hogy megvalósítsam az álmomat!:)

Leva: Hogyha debütálhattál volna annál a bizonyos szervezetnél ki lett volna az első aki ellen megküzdöttél volna ?

Swanton by Denim Adams
Denim Adams: Ha ki vitt volna a TNA és minden össze jön ahogy kell és felajánlják hogy választhatok ki ellen szeretnék elsőként a ringbe lépni nem tagadom ki hívtam volna a legnagyobbat Hulk Hogant-t.
"Ha lúd hát legyen kövér alapon" Amúgy nem érdekelt volna hogy nem nyerem meg az első mérkőzésem mert már az nyereség hogy egy ÉLŐ LEGENDÁVAL birkózhattam volna! :)

Leva: Mikor kezdtél el foglalkozni testépítéssel és mióta szeretnél kijutni külföldre hogy valóra váltsd az álmod?

Denim Adams:
Már 14 éve szeretnék foglalkozni komolyan a Pankrációval úgy értve hogy valóban profi edző támogatásában!
3,6 ha nem maradt volna ki 6hónap akkor most 4évet írnék amúgy 3év és 6hónapja járok edzeni de nem mondanám magam testépítőnek én csak hobbiból edzek.

Leva:
Mi a véleményed a jelenlegi két világbajnokról a WWE-ben,John Cenáról és Randy Ortonról ?

Denim Adams: Szerintem Orton megérdemli Cena is de én őt már kissé unalmasnak tartom folyton a WWE legnagyobb öve kell neki és évekig próbálja birtokolni!De hát ez van ezt írták meg neki! :)

Leva: Kit tartasz a legnagyobb karakternek aki valaha létezett a Pankráció történetében ?

Denim Adams: Szerintem a Legnagyobb Wrestling csillag az The Rock de amúgy sorolhatnám mert mind külön egyéniségek.

Leva: Láttad-e a mostani HCW- Áttörés gálát,és ha igen mi a véleményed róla ?

Denim Adams: Sajnos nem láttam a HCW legutóbbi gáláját. Sokat dolgozom van úgy hogy 13,5órát kell állni lesem ülhetek szóval nem kellemes. A szabad időmben meg barátnőmmel vagyok vagy Cody-t sétáltatom illetve edzeni megyek.

Leva: Még mindig valóra akarod váltani az álmodat ?

Denim Adams: Erről nem mondok le!!! Tudod úgy vagyok vele hogy ..."HISZEK AZ ÁLMOMBAN EGY ÉLETEN ÁT!"

Leva: Köszönjük szépen hogy válaszoltál a feltett kérdésekre és nagyon sok sikert kívánunk a jövőben.

Denim Adams: Én köszönöm hogy felkértetek megtisztelő volt számomra.Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése