2011. július 26., kedd

Az ÉN véleményem: 1.Rész

Egy jó kis fikázós cikk amiben én fogok majd elmesélni nektek megtörtént eseteket,esetleg még szóba jöhetnek az adásokról is a véleményem is,és teljes mértékben a Fikázás...röviden a cikk körbeírása: "Fikázás a legfölsőbb szinteken".Kezdődjön tehát az első rész! A cikk megtekintéséhez kattints a "Tovább a bejegyzéshez" gombra.

Na hát szerintetek miért pont John Cena került fel a Cikk logójára? Mert unalmas,sz*r,agyon pusholt,tehetségtelen (akinek már túl sok az ne olvassa tovább).Mint ahogy említettem a cikk teljes mértékben a fikázásról fog szólni.Hogy miért is "szeretjük" ennyire John Cenát? A fenti jelzők ezt teles mértékben megmagyarázzák egy-kettőt én is alátámasztok.

Hogy miért unalmas?: Nem unalmas már hogy egyfolytában öv közelben van már 2009 nyara óta szinte megszakítás nélkül? Az alábbi PPV gálákon küzdött a WWE Bajnoki címért 2009 óta: Night of Champions,Summer Slam,Breaking Point,Hell in a Cell,Bragging Rights,Survivor Series,WWE TLC,Elimination Chamber (megszerezte de hál' isten el is veszítette),WrestleMania XXVI (megszerezte),Extreme Rules,Over the Limit,Fatal-4-Way (elvesztette),Money in The Bank,Night of Champions.Ekkor kisebb szünet történt mert jött a Nexus elleni feud (ami még a F4W és a MITB alatt is zajlott).És folytatódott a sor idén: WrestleMania XXVII,Extreme Rules (megszerezte),Over the Limit,Capitol Punishment,Money in the Bank és a hétfői Rawn ismét megszerezte a bajnoki címet 2 éven belül már negyedszer..

Hogy miért tehetségtelen: Szerintetek az nem tehetségtelen aki 3 önálló (bár nem mindet mondhatom annak) mozdulatot tud? Na melyikek is ezek?: Throwing Body (rengetegen használták már előtte),STFU,Attitude Adjustment.Ja! És még kihagytam a hihetetlen,lélegzet elállító Five Knuckle Shufflet.Ezeket a jelzőket nagyon sokan használják John Cenára és az ő "mozdulataira".

Úgy gondoltam még megosztok veletek egy esetet.Hát csak figyeljetek:
A történet úgy kezdődik hogy a Nyers Erő Facebook oldalára felnézek és mit látnak szemeim: egy gyerek szarrá dicséri Cenát,hogy ő egy Remek pankrátor és stb. (a tipikus John Cena rajongó) a Pushman ellenieket pedig lesz*rozza (szóval azon az az érv hogy aki bántja vagy Cena ellen van az SZ*R).Én elmondtam neki a véleményem teljesen normálisan,mint hogy nem érzi-e túlzásnak hogy Cena remek pankrátor emellett kiálltam CM Punk mellett...erre ő azonnal támad hogy sz*pjam le Punk f*szát,stb,stb.Az ilyenekkel többet nem is beszélek az biztos.

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! 

4 megjegyzés:

  1. Légszi olvasd el az enyémet!! KB nekem is ez a véleményem Cenáról deh szeretem őt magát az Ortonos meccseit mert ugye én ORTON kedvelő vagy és ő mondhatni Punk után az eggyik legjobb előadó szerintem lehet fikázni őt is!! Deh azt vedd számításba hogy ha valaki Cenát szereti akkor őt és ennyi deh nekem is herótom van... minap találkoztam egy Cena fannal úgy mondta hogy ilyen jó olyan jó és egyszer megkérdeztem tőle hogy mondjon tőle 15 db mozdulatot amit csinál!! erre ő - Aszondja... számol majd kerekedik a szeme... 1 Five knucckel schuffle... 2.emberi gús
    Én - mondom stfu igen ez már kettő fél perc alatt
    Ő - akkor Magatartás Módosító(A-A,F-U kinek hogy) ez már a 3. kb 5 perc után throwing bodyt mondja aztán csönd és mondja hogy ennyit tud kérdezte hogy mondjak én oké kiről Orton oké
    1.RKO 2.Orton DDT 3. Vertical suplex 4.Olympic slam 5. DropKick 6.Knee Drop 7.Running punt vagy Punt kick kinek hogy. 8.Inverted Headlock bacbreaker 9.Clothesline 10. Powerslam 11.Orton stomp 12.Europen Uppercut 13. Bodyscissors 14. Chest Thumps 15. a régi finishere amit mostanában újra használ Gutwrench Lift Necbracker
    ennyi kb. az összes mozdulata deh legalább csinál valamit xD NEM úgy mint Cena deh ha ittvagyok és írtam mi J-hawknak az a mozdulat amikor felrakja a sarokra a másikat és ráugrik a fejére??

    VálaszTörlés
  2. Ezzel azt akartam mondani hogy a nagy Cena fanok nem is olyan nagyok mint amilyennek hiszik magukat tuják hogy ki ő magát az embert deh nem tudják megmondani sem az eredeti nevét se azt hogy hol született és hogy mikor azt sem hogy hány kiló... döbbenetes hogy miket gondolnak néha a szuperhősükről és magukról

    VálaszTörlés
  3. Teljes mértékben egyet értek, a mi honlapunkon is sok ilyen csicska ners erős "pankra fan" szokott írogatni, de hál istennek feltalálták a bannolást.
    nekik is vannak aranyköpéseik ezt idézném:
    morizon
    sémusz
    hell
    a Cena-t legalább jól írják, bár nekik az az isten, a többi egy nagy kalap fos számukra.
    Az viszi fel a pumpát amikor egy 10 éves Cena fan oktat ki engem hogy miért "szarabb" Rock mint Cena + ő akarja nekem bemagyarázni hogy ő 1000 éve néz pankrációt, holott az egész tudását innen onnan önéletrajzokból másolgatja, és még engem hülyéz meg kisgyerekez le, holott én már régebb óta nézek pankrációt, mint ő ahány éves.
    Na olyankor nem sajnálnám rá a pénzt hogy elmenjek, megkeressem hogy lássam az arcát amikor rákérdezek hogy hogyan is gondolta azokat a dolgokat amiket mondott :-), nem bántanám mert nem az én stílusom kisgyerekeket verni de az arcát megnézném!
    Amúgy Leva egy jó tanács: ne is próbálj meg a "nyers erő" honlapjára bármit is írni, mert ott csakis 10 éves elme roggyantakkal találkozol akik szerint a pankráció teljesen valós, és semmi edzettség nem kell hozzá, ezért ők is csinálják!
    Nekem az a mottóm: aki a Viasat 6 on, vagy az Eurosport-on néz pankrációt, az még nincsen azon a fejlettségi szinten hogy leálljak vele pankrációról beszélni, talán kicsit pökhendin hangzik, de ezt személyes tapasztalatok alapján íródott :-)!

    VálaszTörlés
  4. A nyers ero oldalra irogattam valami okossagot, elmagyaraztam nekik..a shoot-tolt dumat...es...kapom az uzit a nyers ero elszant szerkesztoitol, hogy ezt nem szabad:P....erre odabasztam nekik az osszes spoilertt:P

    VálaszTörlés