2011. március 26., szombat

Wade Barrett interjú

Nemrégiben Wade Barrett adott egy interjút a SkySports-nak.Az alábbi interjúban olvashattok arról hogy mi Wade Barrett véleménye Triple H-ről,arról hogy ott lesz-e a Manian,és további más dolgokról.

SkySports: Közeledik a WrestleMania.Az lenne a kérdésünk hogy Atlantában,április 3-án ott lesz a WrestleMania XXVII-en?

Wade Barrett: Ez nem hivatalos még hogy én ott leszek de remélem ott leszek karrierem során először a pankráció legnagyobb színpadán a WrestleManian.Vagy a Corre-al leszek ott vagy egyedül.De abban biztos vagyok hogy én hozom a magam részét.

SkySports: Kivel fog mérkőzni a Manian? Big Show-val,Kane-el vagy esetleg Diesel-el?

Wade Barrett: Nem tudom,nincsen semmi sem kőbe vésve.Már viszályban vagyok egy ideje Big Showal,már nagyon szeretnénk vele valamit csinálni.Azt hiszem megvan rá az esély hogy mérkőzzek vele.De ha nem akkor valamilyen formában biztos fogok mérkőzni valakivel.


SkySports:
Mik a célok 2011-re,és a későbbi évekre? 

Wade Barrett: Elsődleges célom az hogy én legyek az első Angol WWE Bajnok.Sok angol pankrátor volt már a szervezetnél de semelyikük sem nyerte meg a WWE Bajnoki címet.Én akarok az első lenni.Ezek mellett vissza akarom magam a jövőben küzdeni a PPV-k főmeccseibe.
   
SkySports: Mi a véleményed Triple H-ről,aki kijelentette hogy mostanában csak egy célja van hogy megtörje Undertaker veretlenségi sorozatát amire sok fiatal tehetség is feni a fogát.

Wade Barrett: Hát igen.Elismerem Triple H-t ő a WWE történelmében az egyik legnagyobb pankrátor.Várok egy ideig míg lemegy a mérkőzés Undertaker és Triple H között ha a Game veszít akkor rástartolok a Streak megtörésére,de véleményem szerint Triple H nyer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése