2011. március 21., hétfő

Kofi Kingston Interjú



Kofi Kingstonnal a WWE jelenlegi Interkontinentális Bajnokával készített interjút a TVW ami egy pankrációval foglalkozó amerikai oldal.Nézzük hát az interjút.Ahogy tudjuk Kofi Kingston 2008-ban az ECW pankrátora volt,ezután 1 évvel viszályba keveredett Randy Ortonnal ez volt nála a fordulópont ekkor megkapta a legnagyobb pusht amit kapott.Ezután pedig Kofi Kingston a WWE elit pankrátorai közé számít.

TVW: Akkoriban miért döntöttek úgy hogy a Jamaicai gimmickedet Ghánai gimmickre változtatják ?

Kofi Kingston: Ez csak úgy megtörtént,nem volt semmiféle döntés hogy megváltoztassák a Gimmickemet.Amikor a WWE-hez jöttem a Jamaicai karakterem volt.Ez azért is volt mert akkori korban főleg Bob Marley zenét hallgattam.Majd jött a ghánai karakter ami hozta nekem a nagyobb fejlődést.

TVW: Nemrég volt az esküvője ha jól tudjuk,hogyan tartja az egyensúlyt a szakmai és a magánéletben ? 

Kofi Kingston: Ez határozottan nagyon nehéz.Nagyon szerencsés vagyok hogy van egy feleségem aki nagyon megértő,és tudja hogy milyen fárasztó lehet.Nagyon sűrű a program,és nagyon sokat vagyunk úton kb. fél évet.Nekem óriási öröm ha láthatom a családomat,és ez másoknak is aki a szervezetnél dolgozik.


TVW: Viszályban voltál még februárban Alberto Del Rioval.Mi a reakciód arra hogy a WWE hozza a nagy latin tehetségeket mint pl.Alberto Del Rio,és Sin Cara ?

Kofi Kingston:  Ez számunkra egy verseny.Mindenki a legjobb versenyző akar lenni és mindenki erre is törekszik köztük én is.Nagyon jónak tartom azt hogy a világ minden tájáról jönnek pankrátorok mint mondjuk Walesből The Great Khali,Angliából Wade Barett vagy most a mexikói pankrátorok.Ez teszi a WWE-t különlegessé.


TVW: Mi volt a kedvenc Feudod a WWE-ben?

Kofi Kingston:  Azt kell mondanom hogy az egyik kedvencem az Alberto Del Rio elleni viszály volt,egyrészt ez a viszály nekem is jót tett hiszen a Royal Rumble győztessel mérkőztem és ez neki is jót tett,ezek mellett az Alberto Del Rio elleni viszály alatt jól is szórakoztam.


TVW:  Mit jelentene számodra hogy a sok Money in The Bank meccs után megvédenéd az Interkontinentális Bajnoki címet a WrestleManian? 


Kofi Kingston: Ez hatalmas lenne.Néha gyakorolni szoktam a Bugs Bunny babán is.Nagyon jó lenne ha az Interkontinentális Bajnokság fő esemény lenne de biztos hogy nem lesz az.Nem tudom mi folyik a WM körül a háttérben mostanában de az biztos hogy ott leszek az arénában.


TVW: Említette a Bugs Bunny kitömött babát előbb.Ha jól tudom a Bugs Bunny babát hanyagolni kellett amíg önök felnőnek.

Kofi Kingston: Igen (nevet) többször is így volt.

TVW: Ki volt az aki a legjobban inspirálta ?


Kofi Kingston: Nagyon egyszerű a kérdés..Shawn Michaels.

TVW: Késő este nagyon sokat van fent a Twitteren és történeteket is leír.Melyik volt a legizgalmasabb ?


Kofi Kingston: Igen ez így van általában az utazásokkor szoktam használni.Nem tudom pontosan megmondani melyik volt az.Hornswooggle-vel nagyon sokat utazunk egymás mellett.Ő egy igazi vad ember.Szó szerint.A képernyőn nem látszik hiszen egy vicces figura de én ismerem jól és nagyon vad tud lenni ha akar.

TVW: Rajta vagy a WWE All-Stars játék borítóján.Ki volt a kedvenc pankrátorod akivel játszhattál a WWF WrestleFest-ben ?

Kofi Kingston: Oh,nagyon sok van.Ha csak egyet lehet mondani akkor Jake "The Snake" Roberts.Nagyon tetszett amikor a kígyó előbújt a zsákból.A meccs végén pedig egy egyszerű de nagyszerű DDT-vel lehetett nyerni.

TVW: Mit szokott csinálni amikor nem veszik a kamerák,az Interkontinentális Bajnoki címmel ?


Kofi Kingston: Mindig magammal viszem általában az övet.De amikor utazunk akkor azon szoktam parázni hogy elhoztam-e a táskámban és nem hagytam-e el mert nem szeretném hogy úgy emlegessenek hogy "Az a srác aki elveszített az Interkontinentális övet."Ezért nagyon vigyázok az övre.


TVW: Utolsó kérdésként van olyan ötlete hogy az Interkontinentális övet átalakítja sajáttá?


Kofi Kingston: Természetesen lehet emlékezni amikor John Cena amikor WWE Bajnok volt kitalálta a "Spinner" WWE övet vagy amikor Edge a WWE övet Rated-R logóval spécizte fel.Nekem nagyon tetszettek ezek,és ha sokáig leszek bajnok akkor lehet én is fogok ilyet csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése