2011. március 27., vasárnap

Kurt Angle: "Nem voltam részeg..."

Kurt Angle-t ahogy tudjátok a tegnap a TNA pankrátorát letartóztatták de már kiengedték,viszont ennek valószínűleg lesznek következményei.


Kurt Angle a twitteren az alábbi üzenetet tette közzé: 


"Köszönöm a szurkolóknak a biztatást.Nem voltam részeg.A kocsim megcsúszott a jégviharban a 3 fontos hón.Majd hívtam a rendőrséget hogy segítsenek nekem.De nekik teljesen más terveik voltak.Ne higgy el mindent amit olvasol.Felelőséget érzek aziránt amit tettem.Nagyon sajnálom.Nekem az a célom hogy maradjak tiszta és ne hozzam magam veszélybe.Igazából a TMZ szúrta el nagy arányban ezt az ügyet.Miután a meghallgatások lefolytak,akkor adok megfelelő történetet erre az ügyre."


Azt viszont nem említette meg hogy letartóztatták,és azt sem hogy megbukott a józansági teszten..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése