2011. március 20., vasárnap

Chris Jericho Interjú

A volt WWE Szupersztárral a WWE hivatalos oldala a WWE.com interjút készített melyben mindenről beszélnek,a "Dancing With The Stars-ról" ami az a táncos műsor melyben Chris Jericho is részt vesz.Ezek mellett a WWE.com rákérdez arra amire már talán sok Magyar Rajongó is vár.. Lesz-e még olyan amikor Chris Jerichot láthatjuk a képernyőn ? Erre mind választ kaptok ha elolvassátok az interjút.

Előbb még egy kis bevezető mielőtt elolvassátok az interjút.A Twitteren óriási háború dúlt Chris Jericho és a jelenlegi WWE Bajnok The Miz között a vita tárgya az volt hogy Miz megkérdőjelezte Jericho híres mondását ami szerint "Ő a világon a legjobb abban amit csinál".Azért tettem ezt a kis kitérőt hiszen erről is lesz szó az interjúban.
                                                                                                     
WWE.com: Mi késztette abban hogy elinduljon a DWTS-ban?

Chris Jericho: Ez volt a harmadik alkalom hogy felkértek a műsorba,amikor először felkértek akkor éppen a WrestleMania időszaka volt,azt azért halasztottam el.A második felkérés pedig a Fozzy-val turnéztam Európában.Abban az időszakban Sajnos nem tudtam a műsorral foglalkozni.Most hogy bent vagyok meg szeretném mutatni a Hollywoodi elit sztároknak hogy a WWE pankrátorai a legszórakoztatóbbak és a legkarizmatikusabbak a bolygón.Mert a hollywoodi sztárok nagyon lebecsülik a WWE szupersztárokat,és a WWE Univerzumot is.Én ezt meg szeretném bennük változtatni.


WWE.com: Van a táncban tapasztalata ?


Chris Jericho: Kinek van tapasztalata a társastánchoz (nevet)? Nekem megvan a ritmusérzékem,és az egyensúlyom azért mert énekes vagyok és az is hogy van tapasztalatom nagy közönség előtt,ez pedig azért van mert pankrátor is vagyok.

WWE.com: Milyen a felkészülés a DWTS-en ?

Chris Jericho: Ez a legnehezebb felkészülés amit valaha csináltam.A Tánc mellett kell napi 8 órát jógázni,ezek mellett aerobicra és gyógytornára is járni kell.A DTWS képzése hasonlít az én korai pankrátor felkészülésemre.Ki kell használni az egyensúlyt és a tőkeáttételt mind a táncból és mind a pankrációból.Meg kell adni ha keményen dolgozol,az a legjobb ami lehet.Talán az a legfontosabb hogy az egész arénát az első sortól az utolsó sorig szórakoztasd.A WrestleManian is Atlantában minden fellépő Szupersztárnak az a célja hogy ne csak azokat szórakoztassa akik az első sorban ülnek hanem mindenkit,legalábbis nekem minden WrestleMania fellépésemen ez volt a célom.


WWE.com: Meséljen egy kicsit a partneréről Cheryl Burke-ről.

Chris Jericho: Cheryl a DWTS Yodája mert ő a verseny legjobb tanára,aki valaha is volt.Shawn Michaels-el a régebbi DWTS-ban is megmutatta hogy ő a legjobb táncos és a partnerét is azzá tudja tenni.Neki van egy egyénisége.Nem parancsol,hanem átadja a partnerének azt a tudást amit ő is tud,és nem mondja meg hogy mit akar látni a partnerétől.A tánc az ő világa,ez biztos.Mi a "Team Cherico" megfogjuk nyerni a DWTS-t!


WWE.com: Látni fogjuk még valaha a WWE-ben ?

Chris Jericho: Az egyik ok hogy nem vagyok most a WWE-ben az a DWTS.Van hogy 100 százalékos vagyok fizikailag és hogy 100 százalékos vagyok szellemileg.Egyszerre a kettőt nem lehet használni.Biztos vagyok benne hogy,jövök.Nagyon készülök arra hogy visszatérjek a WWE-be,hiszen már nagyon vágyok vissza.Az az igazság hogy mindig nézem a Raw-t hétfőn,és figyelem a jelenlegi WWE Bajnokot: The Mizt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése