2011. augusztus 19., péntek

Interjú PG Hookerrel

PG Hooker és Icarus győzelme Székesfehérváron
Újabb interjú készült a Hungarian Championship Wrestling egyik pankrátorával mégpedig PG Hookerrel.Több témáról is szó esett,mint hogy PG szerint ki lesz az első HCW bajnok,rossz fiúként hogyan állná meg a helyét,és még sok más is.Mindenkinek jó olvasgatást kívánok!

Leva: Először is köszönjük hogy elfogadtad a felkérésünket,gratulálunk a Rumblen elért eredményhez.

PG Hooker: Én köszönöm a megkeresést és a gratulációt. Sajnos az igazi eredmény a végső győzelem lett volna.

Leva: Első kérdésünk az lenne hogy mi,vagy kik motiváltak arra hogy elindulj ebben az iparban?

PG Hooker és Renegade Street Fight mérkőzése az Áttörésen.
PG Hooker: Első sorban saját magam motiváltam. Ugyanis egész kiskoromtol kezdve sportoló voltam. Mielőtt pankrátor lettem 2 évig nem sportoltam semmit, és nagyon hiányzott a mozgás, a verseny és a sport öröme. Így amikor jobban megismerkedtem ezzel a remek sporttal, azonnal fellobant a tűz.

Leva: Eddig melyik elért eredményedet tartod a legnagyobbra?

PG Hooker: Az Oli Sörkertben megrendezett Triple threat meccsen aratott győzelem nagyon különleges volt számomra. Életem első egyéni meccse volt. Véreztem izzadtam, és két kőkemény ellenfélen léptem át, hogy megszerezzem a győzelmet. Remek atmoszféra volt, nagyon sok ember. Plusz szépséget adott ehhez, hogy azon a helyen bizonyíthattam ahol felnőttem. Emellett még a Streetfight-ot emelném ki, Renegade ellen.. Epic meccs volt esőben. Szintén nagyon különleges számomra.

Leva: Evezzünk más vízekre.Kik azok akiket kedvelsz,egyaránt a TNA-ből és a WWE-ből,esetleg a régi nagyágyúk közül?

PG Hooker: Sose titkoltam, hogy nekem a wrestling ikon az Ric Flair. Amit ő nyújtott a ringbe és amilyen hosszú időn át tette és még teszi is, az szinte hihetetlen. És amit a szakmáért tett az hatalmas alázatról és remek munkamorálról tesz tanúbizonyságot. Ma is aktiv pankrátorok közül Daniel Bryan-t tartom kiemelkedőnek. A TNA-ből AJ Styles-t tartom remek pankrátornak. Még Sting-et emelném ki a TNA-ből. Sok fiatalabb kolegája tanulhatna még sokat tőle. Az , hogy Flair és Sting egy cégnél van az nagy kincs a TNA-nek.

Leva:  A fehérvári gálán nyújtott teljesítményeteket az első sorban néztem,nem volt bennetek a fellépés előtt olyan érzés hogy egy Box gálán egy más szinte egy halom sztereotípiával illetett sportot fogtok bemutatni a nagyérdeműnek ?

PG Hooker: Én speciel nem vagyok a tipikus izgulós fajta. És elmondhatom, hogy Icarus se. A saját dolgunkkal foglalkoztunk. Jó meccset akartunk vívni és nem utolsósorban győzni mentünk oda, és ez sikerült is.

Leva: El tudod magad képzelni rossz fiúnak,menne úgy az a szerep mint a face?

PG Hooker: Ez nem elképzelés kérdése. Én egyszerűen ilyen vagyok. Nem érzem azt, hogy csalnom kéne ahhoz, hogy nyerjek.. Nagyon jól tudom mire vagyok képes és egy kihívás elől sem farolok meg.

Leva: Kit gondolsz riválisodnak a HCW rosterből,kivel küzdenél meg szived szerint a legjobban,és milyen kikötések között?

PG Hooker a PG-Forcera készülődik Ben Doveren egyenesen a neoncsövekbe.

PG Hooker:
Riválisomnak Renegade-t tartom. Ő az egyetlen aki hasonló fizikummal rendelkezik mint én. Komoly ellenfélnek tartom. Az, hogy kivel küzdenék meg az más kérdés. Icarus-al nagyon szívesen meccselnék egyszer valahol, valamikor. Legjobb barátom és egy remek küzdő. Egy TLC meccs nem is lenne rossz ellene.

Leva: Ki lesz szerinted az első HCW bajnok,és miért?

PG Hooker: Icarus lesz az első bajnok. Jöhetnek itt a Direktorok a hormonzavaros testőreikkel, jöhet bárki. Icarus kitartása kűzdeni akarása felülmúlhatatlan. És Én se fogom ölbetett kézzel nézni a döntőt az biztos.

Leva: Van olyan karakter akit ki nem állhatsz?

PG Hooker: Az utálkozás nem az Én műfajom. Én inkább megmosolygom az olyan embereket, mint J-Hawk, Ben Dover vagy Nuts. Aztán persze szétrúgom a seggüket.

Leva: Itthon vannak céljaid a pankráción bellül vagy külföldre vágysz esetleg Indy szervezethez vagy egy nagyobb szervezethez?

PG Hooker:  Itthon a célom, hogy a legjobb legyek. És itthon a HCW bajnok a legjobb. Ez az elsődleges cél. Ha közbe lehetőség adódik Europán belül meccseket vívni, arra se fogok nemet mondani. Az egész világot körbe akarom bunyózni.. Véleményem szerint így lehet a legjobban tapasztalatot szerezni majd tudássá alakítani azt.

Leva: Véleményed szerint mi az alapvető különbség a TNA és a WWE között?

PG Hooker: Az alapvető különbség, hogy a WWE sokkal nagyon cég. Így ők hétről hétre 15000+ ember előtt csinálják a show-t a világ bármely pontján. A TNA ezzel szemben helyhez kötött, és limitált az arénájuk befogadóképessége. Ezzel a show alapvető hangulata is romlik. Amit a TNA javára írnék, az az in-ring. Többet tesznek a ringbe a pankrátorok, vérüket adják a meccsekhez, és ez nekem mindenféleképpen szimpatikusabb. Viszont sajnos a történetvonal és a körítés meg se közelíti a WWE szintjét.

Leva: Milyen volt dolgozni a Viasat 6-al,és Horváth Évával?

PG Hooker: Remek volt a közös munka. Szerencsére minden nagyon gördülékenyen ment. A Viasat és Éva is nagyon nyitott a HCW és a Pro-Wrestling felé. Remélem még sokáig fogunk együttműködni velük.

Leva: Van olyan indy szervezet aminek történéseit figyelemmel követed?

PG Hooker: Magukat a storylineokat nem követem figyelemmel indy-be. Külön-külön szoktam meccseket nézni innen onnan.

Leva: Mik a további céljaid?

PG Hooker: Minden nap a célom, hogy erősebb, technikásabb és jobb pankrátor legyek mint tegnap voltam. Sose lehet leállni a fejlődésben ebben a szakmában. Mindig nyitottnak kell lenni az új felé, hisz mindíg tanulhat újat az ember. Ha valaki úgy gondolja, hogy már mindent tud annak vége

Leva: Köszönjük hogy válaszoltál a feltett kérdéseinkre,és további sok sikert kívánunk a továbbiakban!

PG Hooker: Igazán nincs mit. Üdv az összes Fanatikusnak! Szeptember 10-én találkozunk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése