2011. augusztus 14., vasárnap

Hol van most?: 8.Rész

Nem kell többet várakozni a Hol van most?-ra,hiszen újra itt van.Rengeteg jó visszajelzést kaptam Az ÉN véleményem cikkel kapcsolatban,és ennek nagy része pozitív.Nagy dolog szerintem hogy egy nem oly régi cikk,ami az én véleményemen alapul és ez képzi a 100%-át ekkora sikert aratott az olvasók körében.Visszatérve az alapító cikkünkre: a Hol van most? hamarosan eléri a 10. jubileumi részét is,ami eddig az oldal történelmében a LEGHOSSZABB cikk lesz majd.Az biztos hogy nagy megpróbáltatás lesz megírni a cikket,de sikerülni fog.A DVD Ajánló 6.részével kapcsolatban: sok hét kihagyás után valószínűleg holnap azaz hétfőn megjelenik a következő rész.Nem húzom tovább a szót jöjjön a HVM? 8.része!
A mai cikket nem nevezhetném aktuálisnak hiszen az alanyunkról akiről szó fog esni,még januárban írtak róla viszont azóta nem íródott róla semmi.Ő pedig nem más mint a volt WCW pankrátor Alex Wright,akinek aláírását a New European Championship Wrestling hivatalos oldalán árulják,mégpedig 5,95 $-ért ami 1500 Forint körül lehet.

Köszönöm a figyelmet.Akinek magyarázat kéne azért hogy miért említettem meg a többi cikket az előzetesben,annak itt van: Nem akartam feleslegesen bejegyzést kiírni a cikkekkel kapcsolatban ezért említettem meg őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése