2011. augusztus 22., hétfő

Az ÉN véleményem: 3.Rész

Újra itt van az ÉN véleményem! Szerintem mélységesen ki lett beszélve ez a Cena dolog,a rajongóitól kezdve mindenig,hogy már ezzel nem is foglalkoznék.Viszont van ennél fontosabb dolog is amiről írnék nektek pár sort.Így a cikk elolvasása előtt annyit elárulnék,hogy most a cikkben Fikázást,egyáltalán nem fogtok találni.Sőt! Én azt szeretném hogy komolyan vegyétek az olvasottakat.Kezdődjön hát az ÉN véleményem rendhagyó kiadása és egyben 3.része is!
 
Akkor csapjunk is a közepébe.Pár perccel ezelőtt láttam néhány képet ahol Magyar kb.11-12 éves gyerekek űzik amatőr módon ezt a sportot,méghozzá lakásban.Ami hát mondjuk meg az igazat,elég veszélyes.Nem győzi a WWE hangsúlyozni,hogy NE próbáld ki otthon,SEM az iskolában,SEM sehol!De vannak néhány akik ezt semmibe véve kipróbálják és ők úgy gondolják hogy profik.Nézzetek csak rá a cikk melletti képre.Ezek a gyerekek (ők nem azok akiket az elején említettem),úgy 14 évesek lehetnek.Ők úgy gondolják hogy profik,és hogy teljesen jól készítették elő ezt a mozdulatot (így ránézésre egy Sleeper hold akar lenni) igazi magyarok,mert hát azok.Amit elkezdtek azt abba nem hagyják hiába nyaggatják őket.A másik meg,hogy az hülye aki azt mondja hogy nem lehet itthon pankrációt tanulni,profik között..mert lehet! Ott a HCW,Budapesten fel lehet hozzájuk menni,mert ott nem azonnal azzal kezdik hogy: "Na menjetek egymásnak.." hanem fokozatosan felépítik az embereket.Szerintem meg aki elhatározza magát,hogy ő szeretne ezzel foglalkozni,akkor hajrá..de ne lakásban,sem a szabadban.Ennek így semmi értelme..nem a szüleiteknek fog az fájni ha eltörik a nyakatok,lábatok,kezetek hanem a ti hülye fejeteknek! Remélem érthető voltam,és eljutott ez a cikk azokhoz akiknek szántam.

Ismét nagyon köszönöm a megtisztelő figyelmet!

1 megjegyzés: