2011. február 12., szombat

Tippek a TNA Againts All Odds-ra

Két nap múlva újra egy TNA PPV-nek jön el az ideje ami természetesen vízválasztó lehet a TNAben.Legalábbis a jelenlegi állás szerint.Ugye két csapatra oszlott a TNA fő divíziójra  az Immortalra és a Fortune-ra.És a mostani TNA-n olyan történt amire senki sem számított,vissza tért Hernandez aki még a pihenő előtt Face volt.De most úgy döntött hogy az Immortalba áll be így az AJ Styles,Kazarian és Beer Money Face Turn után a TNA végrehajtott egy heel turnt is.

Először csinálok ilyet ezen az oldalon előtte elmondom hogyan fogom a meccseket elemezni.Először is fel lesz írva a meccs és utánna az emberek mögé lesz írva hogy én hány %-ra értékelem a győzelmi esélyét és utánna leírom a meccsről a véleményem,majd azt hogy mi lesz a meccs végkimenetele.

Hát akkor csapjunk is bele a lecsóba!

1. Meccs:  Last Knockout Standing Match for TNA Womens Championship: Mickie James vs Madison Rayne

Esélyek 

Mickie James:      49 %
Madison Rayne (c)51 %

Végkimenetel 

Én személy szerint nagyon kiszámíthatatlannak érzem ezt a Knockout meccset,hiszen Madison Rayne már hónapok óta támadja meg Mickie Jamest,de én még is az ő javára döntöm a mérleget hiszen még ez a PPV nem olyan lényeges ami utána jön.. De ettől függetlenül nem tudom mi lesz hiszen ahogy említettem,rettentő kiszámíthatatlannak érzem ezt a meccset.

2.Meccs: Street Fight Match: Bully Ray vs Brother Devon

Esélyek

Bully Ray:   55 %
Brother Devon:  45 %

Végkimenetel
Már megint nem vagyok könnyű helyzetben.Ennek a meccsnek az előzményei kb annyik voltak hogy Brother Devon elverte Ray-t aki azonnal menekült előle,de végig csak a szája volt a nagy.De én mégis Raynek adnám a győzelmet,még olyat is eltudnék képzelni hogy Ray a meccs megnyerése után megmutatná hogy Devon fiait fogjul ejtette és ebből egy elég jó Storyt lehetne felvezetni a Team 3-D vitából a Victory Road-ra.

3. Meccs: D'Angelo Dinero "The Pope" vs Samoa Joe

Esélyek

The Pope:  50% 
Samoa Joe:  50%

Végkimenetel

Én erre a meccsre egy olyat tippelnék hogy vagy egy Pope győzelem,vagy esetleg egy "Draw" azaz döntetlen.Én ezt a döntetlenes dolgot úgy gondoltam hogy mondjuk mind ketten adnak egymásnak egy Cotheslinet vagy esetleg úgy hogy a bírót valaki ellöki majd be jön Bully Ray segíteni Popenak és elrendezi Joe-t de jön Brother Devon is aki viszont elrendezi Pope-ot majd Devon és Ray kint folytatja a verekedést.Ekkor mind ketten fekszenek,először Bully Ray ráteszi Joe-ra Pope kezét majd Joe kezét rá rakja Devon,The Pope-ra és így a bíró számol és végül a döntés egy döntetlen lesz.

4.Meccs: Matt Hardy vs Rob Van Dam

Esélyek

Matt Hardy: 30 %
Rob Van Dam: 70 %

Végkimenetel

Ez az első meccs amiről el tudom mondani hogy szerintem RVD fog nyerni,hiszen az előző PPV-n a Genesis-en Matt Hardy megverte RVD-t és így egy jó visszavágás lehet ez RVD-nek,Hardy felé.

5.Meccs: Max Buck vs Robbie E vs Jeremy Buck X Division Championship No#1 Contender Match

Esélyek

Max Buck:  45 %
Robbie E:   35 %
Jeremy Buck: 20 %

Végkimenetel

Megint nehéz helyzetben vagyok hiszen Robbie E,volt X Divíziós bajnok.De ott van a Generation Me csapat akik simán össze tudnak játszani,de ez a meccs szerintem a csapat feloszlását fogja jelenteni,de én Max Buck vagy Robbie E győzelmet várok de inkább Max Buck lehet az esélyes.

6.Meccs: Immortal (Rob Terry,Gunner & Murphy) vs Scott Steiner & Beer Money

Esélyek


Immortal:  42 %
Scott Steiner & Beer Money: 58 % 

Végkimenetel 

Valamilyen okból én úgy gondolom hogy ez egy jó meccs lesz,de végül is az Immortalból Rob Terryt fogják a Beer Moneysok elpusztítani és Steiner is csak 1 kis részt vállal a meccsből hiszen már nagyon öreg ehez a sporthoz.

7.Meccs: Jeff Jarett vs Kurt Angle

Ez a meccs nem olyan egyszerű mint az előzők.Itt vannak viszont lehetőségei a meccsnek.Nézzük is meg hogy mire gondolok:


Jeff Jarett győzelme esetén Kurt Anglenek az oltár elé kell vezetnie Karent.De Viszont Kurt Angle győzelme esetén Kurt megkapja Kody és Kyra Anglet.


Esélyek

Jeff Jarett: 53 %
 Kurt Angle: 47 % 

Végkimenetel

Nem nagyon tudom mi lesz ennek a meccsnek a végkimenetele de talán az Immortal vs Fortune viszály legnagyobb Feudja ez.De én nem gondoltam tisztességes de tisztességtelen győzelmet sem hanem egy DQ-s győzelmet képzeltem el.Úgy gondoltam hogy visszajön Hogan és elintézi Bischoffot és Face turnt kap majd leüti Jarettet de így kikap Angle aki ellenségként tekint majd Hoganre.De ez csak az én elképzelésem.

8.Meccs: Ladder Match for The TNA World Heavywight Championship: Mr.Anderson (c) vs Jeff Hardy

Esélyek

Mr.Anderson (c) : 60 %
Jeff Hardy: 40 %

Végkimenetel

Immortal vs Fortune legnagyobb meccse talán ez lesz amikor a bajnok Anderson összecsap Jeff Hardyval.Nagyon jó meccsre számítok.Hardy high-flyer stílusa már szinte kikopott de még mutat több ilyen elemet és a sok Létra viszont nagyon jó eleme lesz a meccsnek.Anderson győzelmet várok.Végülis úgy hogy Hogannal együtt leveszik az övet és Hogan fogja megállítani Jeffet hogy ne vegye le az övet.És maradna szerintem bajnok.

Ezek az én elképzeléseim a gálára de még ott van pár öv ami terítékre kerülhet még,mondjuk a Television öv.Abyss azóta nem látható mióta Crimson a hátába állította a szöges botját Abyssnak.Talán a gálán Dixie Carter kijelenti a meccset és Abyss övéért fognak megküzdeni.Én szívem szerint egy AJ Styles vs Doug Williamsat néznék meg,de szerintem most ezért az övért Hernandez és AJ fog megküzdeni.Remélhetőleg Face győzelemmel,de ha nem akkor meg majd a TNA egyik legnagyobb PPV gáláján.


Köszönöm Mindenkinek a Cikk elolvasását.Ez csak az én véleményem,vállalom érte a felelőséget.Én így képzelem el az Againts All Odds PPV-t.Te hogyan? Írd meg kommentben.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése