2011. április 3., vasárnap

Kaval Interjú

A WWE régi Szupersztárja Kaval a TWP magazinnak adott egy interjút (régi nevén Low Ki néven adta az interjút) melyben beszél a WWE-ben eltöltött idejéről,az MMA-s felkérésről,és a kirúgásról is.

TWP: Arra tekintettel hogy a WWE pankrátora volt azt gondolja,hogy többet tudott volna tenni ? 

Kaval: Ha nem a rám szabott ötletet kellett volna teljesítenem,és kaptam volna még időt és megfelelő pusht akkor egyértelműen igen.Úgy érzem hogy a cég mellettem állhatott volna,úgy mint mostanában pár tehetséges srácnál is.


TWP: Amikor a WWE teljes körű szupersztárja lett miután megnyerte az NXT-t,a hírneve nőtt ?

Kaval: Azt hiszem azért mert kitaláltam magamnak egy saját nevem és tettem a dolgomat a maximumon és nőtt a hírnevem ez biztos,de a WWE nem tudott engem elfogadni.Azt gondolom hogy nem kell rám egy bélyeg hogy megismerjenek hiszen egy olyan nevem lett a WWE-nél hogy szerte a világon megismernek.


TWP: Mi a véleménye a "Pankrátor Politikáról"?

Kaval: Elismerem,létezik ilyen a Backstage-ben.Ez csak egy buta játék.Ha játszani akarja valaki ezt a játékot akkor játssza,de ha igazi Karakter akar lenni akkor nem ajánlom neki.Én nem vagyok politikus sőt nem is vagyok ezen az állásponton amit sokak a Backstageben csinálnak,az én generációm nem csinálja ezt.Nem látom annak szükségét hogy játsszák ezt a játékot.



TWP: Ki volt pozitív hatással rád a WWE-ben ?


Kaval: A LayCool eléggé pozitív hatással volt rám.Sőt szerintem ők voltak rám a legjobb hatással a WWE-ben.Én egy igazi harcos vagyok a ringben,ők pedig remekül adják a karakterüket.Ha lett volna még egy ilyen pankrátor a WWE-ben mint én valószínű hogy a WWE hamarabb eltávolít mint ahogy én akarom.


TWP: Mi a véleményed az MMA-ról ? Ha jól tudjuk kaptál tőlük egy felkérést.


Kaval: Igen kaptam egy felkérést tőlük aminek nagyon örültem.Én egy profi pankrátor vagyok már 13 éves tapasztalattal.Persze,van egy csomó MMA harcos akit én nagyon tisztelek.Volt már arra példa hogy egy pankrátor elment az MMA-ba,első alkalommal le is sérült.Én nem szeretném hogy ez velem megtörténjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése