2011. április 5., kedd

Kurt Angle vádolja a WWE két pankrátorát

A TNA pankrátora Kurt Angle a WWE két aktív pankrátorát Randy Ortont és Jack Swaggert a mozdulatai lopásával vádolja.Ebből a Twitteren alakult is ki egy kis viszály amit itt olvashattok.

Kurt Angle:  WWE pankrátorok,ne használjátok az én befejező mozdulataimat.Ennyire vagytok kreatívak? Hmmmm Orton.. mondtam én ilyet valaha ? Most említem először.


Jack Swagger: Hallottam hogy Orton egy félelmetes meccsen legyőzte CM Punkot.És használta a te mozdulatodat is Kurt.Lol.


Kurt Angle: Azt hiszem Swagger te mindig használod az én Angle Lock mozdulatomat.Te is nagyon kreatív vagy.Ezért is én vagyok a legjobb a világon.Ti soha nem lesztek olyanok mint Kurt Angle.


Jack Swagger: Kurt Angle halhatatlan.TNA,WWE.Semmi közöm sincs Kurthoz,sőt még a követője sem vagyok :)


Kurt Angle: Te miért beszélsz a WWE-nek? Talán azért mert nem megyek vissza? Orton az Angle Slamet másolta,Michael Cole meg az Angle Lockot.. Van egy két ember aki benne van a begyemben és másolja a mozdulatom.

Jack Swagger: Jerry Lawler is megtette ezt.De őt nem emelik ki annyira mint engem.

Randy Orton nem nagyon reagált erre csak köszönetet mondott Stone Cold "Steve Austin"-nak,de végülis egy kicsit erről is szót ejtett:

Randy Orton: Ken Shamrock is használja az Angle Lockot,úgy mint Jack Swagger...most ki nem tart tiszteletben kit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése