2011. április 11., hétfő

Hírek az oldalról

Az oldal most az úgynevezett "válság" időszakát éli ezt a konkurencia is kihasználja.Most ennek okairól és más egyéb dolgokról is beszámolót olvashattok.




Miért nincs annyi bejegyzés mint régebben ?

A kis bevezetőben is olvashatjátok hogy az oldal válságban van,és nekem sem volt időm szerkeszteni.Erre jó példa a tegnapi nap amikor nem voltam gép közelben.Ennek oka az hogy Ausztriába utaztunk és semmi net elérhetőség sem volt közelben hogy ezt közöljem veletek.Nagyon sajnáljuk.

Miért nincs a szerkesztők között ucme12 ?

Beszéljünk most egy másik témáról is.Annyira mélyen nem szeretnék ebbe belemenni de ucme12-ben nagyon nagyot csalódtam (Edge nevében nem nyilatkozom),hiszen én valamiben vele megállapodtam ugyanúgy mint Edgeel de ezt ucme nem tartotta be ezért már nem az oldal szerkesztője,és nem is az oldal FaceBook adminja.

A rádió adásról..

Ahogyan olvashattátok a Chaten hogy az oldal rádió adása elmarad.Ennek oka hogy a Viasat 6 Alexnek (a rádiós akivel a HWF Night Talking ment  volna) küldött egy levelet melyben közölte hogy ők levédették ezeket a tartalmakat és nem készíthetünk róla műsort különben 500.000 Ft-os bírságot kell fizetnünk.Sajnos ez van ebbe én és Alex is beletörődtünk.Másrészt az is benne volt a levélben hogy miután leállt az adás gyártása (ami nyáron Június-július tájéka lesz) lehet szó nyugodtan az adásról.Ekkor már úgy gondoltam akkor jól van nyáron igen beindulhat valami..de erre megszűnik az Angels Party Rádió,Alex eltűnik és ennyi.Folyt köv..

Ezúton is sajnáljuk a tegnapi napot hogy sajnos az oldal nem jelenített meg bejegyzést..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése