2011. november 14., hétfő

Drew McIntyre: Egy valóra vált álom

A Daily Record egy új cikkel rukkolt elő melyben a WWE szupersztárjától Drew McIntyretől idéztek néhány mondatot,amikben javarészt Skóciáról beszél.Az alábbiakban részleteket olvashattok el.

"Soha sem vagyok ideges egy show előtt,de amikor Skóciában lépünk fel akkor minden más,és én is ideges vagyok."

"Egy igazi álom vált valóra azzal,hogy felléphettem a hazámban,Skóciában a WWE-vel.Ezt egyetlen szóval lehet csak jellemezni: félelmetes."

"Az egyetlen dolog,ami tetszik nekem a WrestleManian azok a rajongók.Elképesztőek.."

"Amikor hazajövök Skóciába,akkor látom hogy minden hol kezdődött,és hogy most hol tartok."

"Találkoztam a családommal,és a barátaimmal,akik támogattak minden évben hogy ott legyek ahol most vagyok..és most büszkék lehetnek rám,hogy láthatják hogy a WWE szupersztárja vagyok."

"Örökké emlékezni fogok arra,hogy amikor még fiatal voltam és álmodoztam erről akkor mindenki  azt mondta nekem hogy nagyon irreális a fantáziám és hogy ez örökké álom marad."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése