2011. november 25., péntek

Az ÉN véleményem: 4.Rész

Sokat kellett várni erre is..mármint arra,hogy ez a cikk is visszatérjen az oldalra.Az ÉN véleményem címen futó cikk régebben az egyik kedvenc cikke volt az olvasóknak most ennek örömére vissza is tér az oldalra.A mostani alkalommal egy olyan emberről fogunk beszélni,akit a Magyarországi rajongók nagyjából 50%-a szeret,a 50%-a pedig a háta közepére sem kívánná (ezek között vagyok én is).Vajon kiről van szó? Tartsatok velem,a cikk folytatásában is!

 
 Na szóval,ahogy előbb jellemeztem a 4. Én Véleményem cikk alanya egy megosztó egyéniség lesz,persze én természetesen csak nagy átlagokban beszélhetek,mivel ez nem fedi az ÉN véleményemet.Sokaknak ez az ember a példaképe..de mire fel? Sokak szerintem már kitalálták azt,hogy ki ő hisz már volt ezzel a cikkel kapcsolatban nemrég egy Előzetes.Ez az ember nem más,mint Randy Orton.Felmerülhet a kérdés hogy nekem (és még sokaknak is) mivel válthatta ki az ellenszenvét Orton.Első sorban a drogok.Na rendben,ez még kifogásolható hisz rengeteg pankrátor szed ilyen-olyan-meg amolyan szereket,de a Vipera majdnem elpatkolt..szerencsére neki volt egy jó családi háttere,de volt más pankrátor akinek sajnos nem és most én őt sokkal jobban sajnálom,mint ha Ortont vesztettük volna el.Ne értsétek félre,nem kívántam volna azt (sok Nyers Erős birkával ellentétben) hogy meghaljon,mert azért van egy határ amit meg kell húzni.Na de viszont azok,amiket csinált..talán tavaly volt hogy egy kerekes székes kis srác aki ráadásul Orton rajongója volt (az incidens óta már biztos hogy nem az) autó grammot kért a szupersztártól,aki ezt elutasította sőt még pofon is vágta a gyereket.Ezután persze hogy pert indítottak ellene,az eredmény meg magától értetődő volt mégpedig az hogy a pankrátor nyerte a pert.A sporttáskás sztoriba nem szeretnék belemenni,felesleges is lenne.A rajongóiról meg nem is beszélve..pontosabban beszélve,mert ismét meginterjúvoltam egy ELVETEMÜLT Randy Orton rajongót aki elmondta kőkeményen a véleményét rólam,apámról,anyámról,na meg a kutyámról is (ami nincs)..
Elvetemült Randy Orton rajongó: Csá! Mi van? Hallom szidod az ortent! Ha megint a szádra mered verni én komolyan adok egy olyan arrkéót hogy beremeg a föld..

Leva: Álljunk csak meg egy pillanatra.Először is,én ismerlek téged? Másodszor ki az az Orten,meg mi a fene az az arrkéó? Hm? Orton-fan vagy gondolom.. 
Elvetemült Randy Orton rajongó: Persze hogy ismersz,engem mindenki ismer..még anyád is,aki egy büdös k*rva,te kis f*sz rágó k*cs*g mindjárt ojat kapsz hogy..hogy még a kutyádat is megb*szom! 

Leva: Ha gondolod,akkor beszélgethetünk normálisan is..Egyébként nem válaszoltál a kérdésemre..szövegértésből hanyas' vagy barátom?

Elvetemült Randy Orton rajongó: Közöd? HÜMMM? Orten a király és kész..

Leva: Én a jelenlegi uralkodók közül csak II.Erzsébetet ismerem,de ő is királynő,nem király.Na de figyelj,tisztázzunk valamit: mondd már el nekem ki ez az Orten gyerek mert már nagyon be vagyok sózva hogy megtudjam ki ez.
Elvetemült Randy Orton rajongó: Nem tudod ki Orten? Szégyeljed magadat! Veled többet szóba sem állok.Ojan arrkéót adott a Kriszcsönnek a Fogd a pénzten..woooo!

Leva: Látom benned jó mélyen -magyarul sehol- egy Ric Flair rajongó lakozik!
Elvetemült Randy Orton rajongó: Ki az?
(Google,a barátod)

Elvetemült Randy Orton rajongó: Ááááááá,ez csak egy vén f*sz.
Leva: Néztél te már pankrációt? Tudod,nem gyerek műsort,meg teletabit..

Elvetemült Randy Orton rajongó: De néztem ám!

Leva: Teletabit? Azt tudtam,de nem ez volt a kérdés.

Elvetemült Randy Orton rajongó: Ismerem ám apádat..Orten!!

Leva: Ferenc..

Elvetemült Randy Orton rajongó: Orten..

Leva: Mondom Ferenc..

Elvetemült Randy Orton rajongó: MONDOM ORTENNN!!!!
Leva: Mondom,az apám Ferenc.

Elvetemült Randy Orton rajongó: Mondtam már,hogy ismerem.Előbb sz*rtam.Fúú' de jóvolt.

Leva: Melyik sporttáska márkát használod? 

Sok mindenre nem derült fény,mondjuk arra hogy milyen sporttáskát használ ez az elvetemült.Na meg a legnagyobb kár az,hogy nem tudtuk meg azt,hogy ki is az az Orten..

Köszönöm a megtisztelő figyelmet!

1 megjegyzés:

  1. Hát igen, így megy ez mostanság, a tudatlanságát, vehemenciával leplezi, és azt hiszi, ő szarta a spanyol viaszt, holott a nyers erő nézése közben, még az anyja csöcsét szopogatja, vagy az apja f...át, nem tudom, deee egyiket mindenképpen :-).

    VálaszTörlés