2011. április 1., péntek

Kevin Nash jövőjéről

Az alábbiakban olvashattok egy rövid Kevin Nash interjút melyben két nagyon fontos kérdésre kapunk választ.


A ringbeli jövőjéről: Mindjárt eljön az 52 születésnapom és nem akarom tényleg azt hogy óriási legyen körülöttem a felfordulás és a zűrzavar.Nagyon örülök annak hogy karrierem során több nagy nevet is meg tudtam verni.De azt is szeretném hogy segítsek a fiatal fiúknak a karrierjükben,hiszen ezek a fiatalok hozzák előre a szervezetet.A WrestleMania hétvége alatt mindent át fogok gondolni.

Vajon fel fog tűnni a WrestleMania XXVII-en?: Én nem mondtam semmit mint minden jó profi pankrátor.Én határozott vagyok és mindenre vevő,ha esetleg spontán be kell ugranom akkor kész vagyok.Szóval győződjön meg mindenki: ha szükség van rám akkor jövök! A WrestleManian nem biztos de az Axxessen aláírást fogok osztogatni,szóval ott biztosan ott leszek.A SuperBowl és a WrestleMania ez a szép ebben a hétvégében. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése